Impossible

hellooooo!

oh har precis druckit ett asmysigt te! smakade pepparkaka, vet dock inte vad det heter, orkar inte gå ner och kolla hihi.

alltså jag orkar inte med skolan, är så jävla dålig, orkar inte bry mig om något. skiter i att allt, helvete! stänger bara av liksom. dumt! annars har väl min dag varit helt okej, trött som en gris bara. ska sova tidigt idag, men det blir ju aldrig som man tänkt sig, men ikväll SKA jag verkligen göra det, orkar inte annars. känner att det sticks i halsen också, pepp! vägrar att bli sjuk hinner inte med det.

jajajaja nu ska jag sluta klaga :) det finns dom som har det värre!

Love, ha en underbar kväll!


summerlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0